Psihologija i Fibonači

Fehner je u svojim eksperimentima uzimao zlatni presek i Fibonačijev pravougaonik. Ispitivao je veliki broj ljudi i došao je do zaključka da od svih pravougaonika, najviše se svima dopao onaj čije su proporcije bile u zlatnom preseku.

Zato danas većina predmeta koje upotrebljavamo ima formu zlatnog preseka (kartice, slike…)

Izvor

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s